sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Intr-un final dramatic...

Chiar am reusit sa strang intrumentalul final.Oricum intr-o oarecare masura devenise plictisitor sa tot schimb oameni peste oameni si sa intreb mereu "ba',stii cumva un..".
Si astfel am ajuns la formula finala(sper):Teddy-Chitara
Pasla-Bas
David-Tobe
Eu-Chitara


Voce..Ia-o de unde nu-i.Probabil ca asta e cea ce se numeste "hopul final".La cum merge treaba probabil un hop foaaarte lung.Daca careva dintre voi are voce sau stie pe cineva dati un buzz,sunteti invitatii mei:P.
In rest,am gasit un tobosar extrem de bun care poate fi numit un "ghiont de la spate".Saptamana asta la repetitii am incercat un jam session mai pe toate genurile la care o sa las link la sfarsitul postarii..Imi cer scuze pentru micile interventii si pentru pauzele de M&M's.
Imi pare rau oricum pentru statul pe bara dar evident ca uitasem numele contului si parola si abea acum mi-am adus aminte de ele.

http://www.youtube.com/watch?v=StFoNCmJYsc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu